Thursday, January 29, 2009

Squirrel (Audible Drawing #8)


Sure, this is a very sad drawing. What makes me think most when I see such scenes is that the driver might as well have been me.
On the recording, of course, you hear a lot of cars passing by while I was drawing.

Je sais que c'est un dessin triste, sinon macabre. Ce qui me rend le plus pensif quand je vois une scène pareille, c'est que moi aussi j'aurais pu être à la place de l'automobiliste.
Evidemment, sur l'enregistrement on entend surtout des véhicules qui passaient lorsque j'étais en train de dessiner.


Dies ist natürlich eine eher makabre Zeichnung. Was mich dabei nachdenklich macht, ist, dass das auch mir hätte passieren können.
Auf der Aufnahme hört man passend dazu noch eine ganze Menge Autos vorbeifahren, während ich zeichnete.



(As usual, this is an extract - full length: 18 minutes)

No comments: